reklama

Denník ítečkára 0.0.1

Dnes bol zvláštny deň. Mama mi nechala na stole lístok, že mám niečo kúpiť. Už som sa tešil na príjemné prázdninové ráno za kompom, ale nakoniec som vstal a išiel. Navyše sa mi zdalo že prší, tak som pozrel von, ale bol tam iba jeden pán a ten išiel bez dáždnika. Ale to asi preto, že mal barle.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Obchod máme naštastie pred panelákom. Tak som zobral lístok od mamy, a hľadám 250g cukru. Našiel som len kilové balenie a tak som išiel za predavačkou a tá mi hovorí: "Mladý muž, veď to máte recept".

Vo výťahu sa mi stalo niečo neskutočné. Stála tam moja susedka Katka so smetným košom, usmievala sa na mňa, a po chvílke mlčania mi pozrela do očí a vyslovila najkrajšiu vetu, akú som kedy počul: "Mám problém s počítačom, nepozrieš sa na to?"

Minule som niekde čítal, že niektorým mužom po alkohole nefunguje najlepší kamarát. Odvtedy rozmýšľam, čo má spoločné počítač s alkoholom. Počítač je ešte lepší priateľ ako pes, lebo ho nemusíte venčiť. Všetci si myslia, že sa mi ajťáci iba hráme, ale mi pracujeme. Minule sa psychológ v škole pýtal, že či sa necítim byť závislí na hrách. Tak som vypol Tetris na mobile pod stolom, a jednoznačne mu odpovedal: "Nie". Ale Katke rád pomôžem. Ona mi najnovšie pomáha s inými predmetmi, odkedy som napísal, že betakarotén je testovacia verzia karoténu. Minule mi dala svoj referát na tému "Sťastie". Ale nanešťastie som zabudol zmeniť poslednú vetu: "Mne osobne k pocitu šťastia stačí, že som obklopený najbližšími a mám skvelého priateľa, ktorého milujem". Ale priateľa už nemá.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Katka je celkom pekná baba, má oči farby #4040FF a jediné čo sa mi na nej nepáči je, že má ružový počítač. Tak som jej povedal, že sa hneď zastavím. Chcela mi ukázať fotky z dovolenky, z ktorej sa nedávno vrátili. Ibaže nevedela nahrať fotky do kompu. Tak som jej povedal nech vytiahne flasku a prinesie ju. Ona priniesla flašu vína. Čo má spoločné flaša s fotkami?

Keď sme konečne nahrali fotky, ukázala mi, ako ležala na pláži v bikinách a spýtala sa ma, čo na to hovorím. Nechcel som kritizovať rozmery a tak som jej povedal: "Trochu nízky kontrast". Ďašia bola tá istá, iba rozmazaná, a tak ju dala odstrániť. Vypísalo jej že koš je plný, a ona sa začala rozčulovať, že okrem mamy ju už buzeruje aj počítač, a že ho pred chvíľou bola vysypať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pozreli sme fotky a chcela ich napáliť. Tak sa pýtam, či má nejaké DVD. Ona že má desať. Ja že plus alebo mínus. A ona, že presne. Potom si chcela dať jednu fotku do profilu na sieti, a ako ho tak mala otvorený, pýta sa: "Keď tam zaškrtnem v nastavení zobraziť moje pohlavie v profile, bude tam zobrazené iba slovne že?". Potom potrebovala už len vyčistiť mailovú schránku. Ale bolo to zbytočné, lebo pri kapacite 1GB mala este 900MB volných. Ona na to hovorí, že chce nechať niečo aj pre iných užívatelov. Tak jej hovorím, že nech mi pošle ten obrázok, čo hovorila že kreslila, ale že nemôže. Som myslel, že ho zabudla uložiť, alebo je neslušný. Ale ona ho kreslila rukou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nakoniec aj tak ten jej ružový počítač zamrzol. Začala naňho dýchať. Dýchanie nepomohlo, zato reštart áno. Minule som jej zohnal od kamoša slušný komp. Napísal som jej: "Ak chceš lepší počítač napíš Sused." Prišla mi jednoslovná odpoveď: "Sused". Aj tak z toho nič nebolo, lebo nespĺňal základnú požiadavku: Nebol ružový.

To bolo všetko. Tak jej hovorím, že keby niečo ešte potrebovala, nech ma prezvoní, mám 400 voľných minút. A ona, že to by pretelefonovala za hodinu.

Toto je fiktívny príbeh, ktorý si píšem pre zábavu.. Nie všetky fóry sú originálne.. Pokračovanie je neisté, rovnako ako vtipnosť tohto textu.. :))

Lubo Kužela

Lubo Kužela

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moja stránka: lenacor.comV prípade záujmu pomôzem s Excelom.. Ak by ste mali zaujem o skolenie, alebo individuálne konzultácie kontaktujte ma prosím na lubomir.kuzela@gmail.com, predmet "Excel".makrá, kontingenčné tabuľky, grafy, reporty, import údajov, databázy, výpočty, prehľadávanie a analýza dát.. Pracujem ako projektový manažér v priemysle. Zaujímam sa o technológie a ekonómiu. Zoznam autorových rubrík:  InformatikaŠkolstvoEkonomikaPostrehyVedaSúkromnéNezaradenéDenník ítečkára :))

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu