Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Facebook: Pozor na čo klikáte.. (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

K +

super clanok,presne toto ma v pondelok na FB nastvalo! takze... vysledok je jasny ... mazem priatelstva... a uz neklikam na nic =) radsej idem na pivo so skutocnymi priatelmi a "like" im dam slovne ... a nemusim sa obavat, ze mi budu chodit hory reklamy a ze v mojom mene "niekto" preposiela reklamu mojim friendom...
 
Hodnoť

Vdaka za upozornenie

Ja teda neklikam a ak to dakto s klikanim prehana, leti z mojho zoznamu. Ale vlastne zeby som nechapal na co je facebook ? Vari ozaj ak clovek nemoze klikat, straca zmysel ? Takto som to nikdy nebral. Ja to mam len nato, aby sme si obcas s par kamosmi daco povedali.
 

na to

aby som si obcas s kamosmi nieco povedala je mnoho dalsich moznosti, u mna to nie je o tom, ze nemozem klikat = odchadzam, u mna to bolo o strate dovery... ked "niekto" zacne z mojho profilu preposielat friendom anglicke reklamy, tak dovi dopo... to nastve! nabuduce bude co?
 
Hodnoť

 

Dobré upozornenie. K+
 
Hodnoť

skoro dobry clanok

Napad clanku vhodny, aktualna tema s poucnym charakterom. Realizacia vsak uz o nieco slabsia, takze tu je par bodov, ktore si myslim, ze neboli uvedene najpravdivejsie..


1. Keď piati „priatelia" kliknú, že sa im páči najčítanejší článok na titulke Sme.sk, zobrazí sa mi odkaz na tento článok 5 krát.
-
hlupost, zobrazi sa to takto: Jozko Nový a dalsim 5 priatelom sa paci odkaz.

2Tiež je na zváženie pre adminov SME, či je potrebne naďalej dávať tlačidlá Like pod najčítanejšie články na Sme.sk.
- admini sme.sk sa uz urcite dobre zabavju, snad si neopľuli obrazovky kávou alebo inym pitím :)

3.Facebook tým sleduje podľa mňa jediný cieľ: zlepšenie možností marketingu na Facebooku. Je im jedno, že užívateľ by uvítal v novinkách to, čo ho najviac zaujíma. Bez toho aby to musel prefiltrovať.

- dalsie zavadzanie. Uzivatelovi sa zobrazuju obsahy autorov na zaklade interaktivity medzi oboma stranami. Cize ziaden filter nie je potrebny.

4....čo je podľa mňa lepšia cesta, z pohľadu biznisu, v porovnaní s produktmi Google ako Youtube. Ale z pohľadu užívateľa mi je bližší určite Youtube, ktorý ma nezaťažuje tým, čo nechcem vidieť.

- PPC reklamy na googli a ich blbe cielenie ti nic nevravi ? Este si nevidel Youtube video, pred ktorym ide niekolko sekundova reklama, kt. nemozes vypnut ? + kopec dalsej, niekedy aj obtazujucej reklamy.

5. Keď už som pri službe Youtube: Tá sa paradoxne tiež dosť zneužíva na stránkach Facebooku. Nie priamo, ale na reklamné účely. A je to také jednoduché, že to o chvíľu začne robiť každý.

Tym chcel basnik říct ... ?

6. V tomto prípade bez obáv, lebo nejde o reklamu (maximálne moju osobnú), ale o odporučenie priateľom, aby neklikali hlava-nehlava na všetko..

zviditelnujes sme, blog.sme + selfpromo. Stale nejde o reklamu ?

Viac sa mi pripomienkovat nechce aj keby sa nasli aj dalsie body..
 

 

1) je pravda ze sa zobrazi tento odkaz, ale vzdy ho znova a znova da ako aktualnu spravu
2) neviem ci to je smiesne, ale ja uz na tlacidla pod clankami neklikam (mozno obcas)
3) filter sluzi napriklad na to, aby sa ti nezobrazovalo kto sa s kym stal priatelom a podobne. A tam ti interaktivita nepomoze..
4) ja reklamu na strankah nevidim, lebo tiez mam na to filtre.. ale textova reklama od google mi nevadi, ked neblika.. ked blika, ide prec..
5) Dal som tam aj priklad. Jedna sa o rozne lacne stranky, ktore zobrazia video az po kliknuti na like..
6) Keby som tymto blogom dosiahol nejaky zisk budiz, ale profesionalne sa venujem inym veciam..
 

 

1, cize sa udateuje, ale nezobrazuje viacnasobne
2, to neklikam ani ja, ale to neznamena ze 90% uzivatelia internetu nie su blbi uzivatelia, ktori si radi poklikaju kade tade
3, viem na co sluzia filtre, ale ten ktory spominas som na FB este nevidel. Obsah vidis primarne podla miery interakcie s tym-ktorym uzivatelom.
4, hej ale kolko ludi ma take filtre? drvivej vacsine popupy vyskakuju o dusu. PPC som myslel najme predplatene pozicie priamo na googli, ktore castokrat vedu do ....
5. tymto uz odznelo, teraz su v kurze tie na ktore stlaci klknut aby si ich zdielal :). Tam si staci pozriet zdroj, ktory je pod hlavnym nadpisom.
6. ak mas na mysli financny zisk, tak ten sa ako jediny priamy vysledok reklamy prestal povazovat podla mna uz velmi davno :)
 

 

1) je jedno ako to nazves, podstatne je ze to vidim viac krat za den to iste..
3) http://kuzela.blog.sme.sk/c/22...
4) http://kuzela.blog.sme.sk/c/22...
 

 

web filtre poznam. Ten fb filter som nepoznal, diky. V kazdom pripade chvalim tvoju volu a chut blogovat o takychto veciach, len tak dalej :) Je tam tych oviec este habadej, kym sa naucia spravat, tak to este potrva.
 


Najčítanejšie


  1. Martin Greguš: Jozef Kmeto zomrel v sanitke. Jeho posledná výzva "neveriacim" 4 490
  2. Peter Remeselník: Prečo polícia odmietla potrestať páchateľa, ktorý narazil autom do ľudí a ušiel ? 4 103
  3. Jozef Kmeto: Obezita mi vzala všetko 2 019
  4. Peter Kollega: Robert Fico ako verejný obhajca zločinca Dušana K. 1 690
  5. Maroš Chmúrny: Spoločná zodpovednosť a R. Fico žije v strachu 1 038
  6. Martin Greguš: Antigenový test vs PCR test. Výsledky štúdie z ČR. Je v tom chaos, ako sa ma laik vyznať? 989
  7. Ján Jakubčo: Matovič, Krajčí.. hrdina alebo šašo? 868
  8. Rudolf Pado: Päťdesiat vlkov opäť na odstrel 831
  9. Zuzana Pelaez: Konzum v Kolumbii: dovidenia shopoholizmus, vitajte v ére našich prarodičov. 753
  10. Martina Paulenová: Dnes si beriem PN-ku 710

Rebríčky článkov


  1. Štefan Vidlár: Reči, reči, reči...
  2. Milan Božik: Naše mamy: ,,Nechytaj tie peniaze, sú špinavé”. Koronavírus a digitalizácia - prepojenie?
  3. Dušan Seberíni: Pán minister Krajčí nešaškujte
  4. Peter Slivovic: Prízrak
  5. Jozef Legény: Bytové hospodárstvo s.r.o. Revúca - čierna diera kde miznú peniaze Revúcej a Revúčanov
  6. Gabo Németh: Láska ako v ohni med
  7. Jozef Legény: Ľudia 65+ sa nepočítajú do štatistiky účasti. Teda ani do štatistiky pokút, pán Matovič?
  8. Dušan Seberíni: Čosi tu neštimuje
  9. Miriam Studeničová: Kráľovná podsvetia a Kráľ času! Fantastické nepoznané skutočnosti!
  10. Štefan Vidlár: O prokurvátoroch


Už ste čítali?